قهوه, محصولات خوراکی, نسکافه

چیزهایی که درباره نسکافه ساشه ای نمی دانید

نسکافه ساشه ای

برای بیش از 250 سال ، قهوه تبدیل شده است و بخشی از بسیاری از فرهنگ ها ، معیشت و اقتصاد در سراسر جهان شده است. نسکافه ساشه ای ، نسکافه نستله ، قهوه

براساس مطالعه سازمان بین المللی قهوه (ICO) ، قهوه منبع اصلی درآمد بیش از 10 میلیون خانوار در 25 کشور قهوه ساز آفریقا است. این مطالعه بیشتر تخمین می زند که تقاضای جهانی برای قهوه تا سال 2020 بیش از 10 میلیون تن افزایش یابد.

روز جهانی قهوه یک جشن جهانی است که اهمیت قهوه را برجسته می کند ، آگاهی را در مورد کشت پایدار و شیوه های تجارت عادلانه در صنعت قهوه افزایش می دهد. این همچنین فرصتی است برای تجلیل از زنان و مردانی که رشد می کنند ، قهوه مورد علاقه ما را برداشت می کنند و سفر قهوه از مزرعه به مغازه های محلی ما را ممکن می سازد.

نستله تصدیق می کند که کشاورزان قهوه با چالش های زیادی روبرو هستند ، مانند شرایط کم محیطی با بازده کم ، که بر معیشت آنها تأثیر می گذارد. برای کمک به رفع این چالش ها ، نستله طرح نسکافه را اجرا کرده است . در زیر 3 راهی وجود دارد که نستله در آفریقای مرکزی و غربی اطمینان حاصل می کند که قهوه ای که استفاده می کند ” با احترام رشد کرده ” است تا هر روز یک فنجان قهوه با مزه عالی به شما تحویل دهد.

نسکافه ساشه ای ، نسکافه نستله ، قهوه

نسکافه نستله ، قهوه

کلیه نسکافه های فروخته شده توسط نستله در منطقه آفریقای مرکزی و غربی به صورت محلی تهیه و دگرگون می شوند. برای اطمینان از تأمین کیفیت و بهبود معیشت کشاورزان قهوه ، طرح نسکافه ، یک ابتکار جهانی ، تعهد و فعالیت های نستله را در جهت حمایت از کشاورزی ، تولید و عرضه و مصرف قهوه هماهنگ می کند.

به عنوان بخشی از طرح نسکافه ، 18،257 کشاورز از جمله 563 زن در منطقه آفریقای مرکزی و غربی در مورد تکنیک ها و دستورالعمل های مربوط به روش های بهتر کشاورزی آموزش دیده اند. چارچوب مستحکم توسعه کشاورزی که به وجود آمده است به ایجاد ظرفیت کشاورزان برای دستیابی به استانداردهای کیفیت مناسب مورد نیاز کمک می کند و دسترسی به بازارها را تسهیل می کند.

تولید پایدار قهوه نه تنها شامل تکنیک های مناسب کشاورزی است ، بلکه اطمینان حاصل می کند که عوامل دیگری مانند بهبود شرایط اجتماعی و مدیریت مزرعه نیز وجود دارد. از نظر نستله ، تهیه قهوه سبز سازگار با اصول شبکه پایدار کشاورزی (SAN) تا سال 2020 نمایانگر مارک های تجاری آن است که مطابق با هدف این شرکت هستند: ” افزایش کیفیت زندگی و کمک به آینده سالم تر “. در سال 2017 ، نستله نزدیک به 2.5 میلیون گلدان قهوه با عملکرد بالا و مقاوم در برابر بیماری را به کشاورزان ساحل عاج توزیع کرد.

آقای ریمی ایژل ، رئیس بازار ، CWAR اظهار می دارد: “تعهدات نستله در زمینه بهبود مستمر زنجیره تامین قهوه سبز و همچنین بهبود معیشت کارگران و محافظت از کودکان در زنجیره تامین کشاورزی ما به آرمان جهانی 2030 ما برای بهبود 30 میلیون معیشت در جوامع کمک می کند. مستقیماً به فعالیتهای تجاری ما متصل است.

 

نسکافه ساشه ای به صورت محلی تولید می شود

نسکافه تولیدی نستله در ساحل عاج در سراسر منطقه آفریقای مرکزی و غربی توزیع می شود. فرآوری محلی قهوه عاج علاوه بر کمک به تقویت اقتصاد ملی ، ضمن ایجاد مشاغل خوب تولیدی ، به محصول ارزش افزوده می دهد. شرایط کلیدی برای برنامه توسعه پایدار منطقه.

کارخانه نسکافه اشتغال حدود 200 نفر را فراهم می کند و هدف آن ایجاد ارزش مشترک در جوامع آنها است. در اوایل سال جاری ، این کارخانه بازسازی یک مدرسه و کتابخانه مبله در ماکوری در آبیدجان را تأمین مالی کرد.

نسکافه ساشه ای ، نسکافه نستله ، قهوه

نسکافه به صورت محلی فروخته می شود

برای آوردن دانه قهوه تبدیل شده از مزرعه به فنجان ، زنجیره ارزش نسکافه یک مدل توزیع به نام “تجارت خودم” (MYOWBU) را در پی دارد. این طرحی است که توسط این شرکت آغاز شده و به ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی برای جوانان در سراسر منطقه کمک می کند.

تنی الحسن از غنا اکنون از طریق فروش Nescafé به عنوان مدیر MYOWBU از عهده تأمین هزینه های خانواده خود برآمده است: “به طور متوسط ​​، من می توانم ماهیانه 170 دلار درآمد کسب کنم که از این طریق برای خانواده ام غذا ، لباس می پوشانم و هزینه مدرسه را پرداخت می کنم.”

Wasiu Adeyeye ، از نیجریه ، یکی از همین جوانان است که پس از چندین تلاش ناموفق برای یافتن شغل پس از فارغ التحصیلی ، توسط یکی از دوستانش به کار تجارت کارت نسکافه معرفی شد: “من هفت سال در این حرفه مشغول به کار شدم و توانستم خانه ای برای خانواده ام. من به تأمین سایر نیازهای زندگی ادامه می دهم تا آنها را سالم و شاد نگه دارم.

وی افزود: “در ابتدا ، من فکر می کردم این یک کار سودآور نیست” ، “اما پس از سه ماه تجارت تجارت تصور من تغییر کرد ، و فهمیدم که با سخت کوشی ، فداکاری و پشتکار می توانم این کار را انجام دهم”.

Teni و Wiasiu گواهی می دهند که فروش نسکافه از نظر اقتصادی توانمند است زیرا آینده ای بسیار درخشان را نوید می دهد. به طرز حیرت انگیزی ، داستان موفقیت آنها شبیه داستان حدود 3500 جوان است که در MYOWBU شرکت می کنند.

از طریق طرح MYOWBU ، این جوانان می توانند آرزوهای خود را تحقق بخشند. برای کمک به موفقیت آنها ، نستله ظرفیت خود را در زمینه مدیریت مشاغل ، مهارتهای اساسی ارائه محصول و نحوه حفظ بهداشت ایجاد می کند.

از نظر نستله ، کمک به ایجاد یک زنجیره ارزش قهوه مناسب در آفریقای مرکزی و غربی از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد که به کاهش فقر ، اطمینان از گرسنگی صفر و مصرف و تولید مسئولانه کمک می کند ، کمک می کند.

نسکافه ساشه ای ، نسکافه نستله ، قهوه

محصولات مرتبط

قهوه ساشه ای اسپرسو ۲۵ عددی نسکافه

قهوه فوری کلاسیک 200گرمی نسکافه مدل Red Mug

قهوه فوری نسکافه مدل Gold مقدار 200 گرمی

قهوه فوری نسکافه مدل Gold مقدار 50 گرمی

 

اطلاعات تماس با فروشگاه کاف کف

شماره تماس :02191300014

شنبه الی پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ میزبان صدای گرمتان هستیم

نحوه ارسال سفارش از فروشگاه کاف کف:
  • ارسال سریع به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است.
  • سفارش های تهران چند ساعته و شهرستان حد اکثر دو روز کاری طول میکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *