محصولات خوراکی, مراقبت و سلامتی

کاهش وزن سریع و اصولی در یک ماه

رسیدن به وزن مناسب می تواند یک چالش بزرگ باشد 

با انجام برخی تغییرات کوچک در برنامه روزمره ، می توانید با خیال راحت فقط در عرض یک ماه تا 5/4 کاهش وزن به همراه آورد. ( نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز )

در اینجا 12 مرحله ی ساده برای کاهش سریع وزن در یک ماه آورده ایم

1. ورزش هوازی

نوعی فعالیت بدنی است که برای سوزاندن کالری بیشتر و تقویت قلب و ریه ها ضربان قلب شما را افزایش می دهد.

سوزاندن 400 یا 600 کالری پنج بار در هفته با انجام ورزش های قلبی منجر به کاهش متوسط ​​وزن بین 3.9 کیلوگرم تا 5.2 کیلوگرم می شود.

پیاده روی،آهسته دویدن،،دوچرخه سواری و شنا فقط چند شکل از کاردیو است که می تواند باعث کاهش سریع وزن شود.

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

2. کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید

کاهش کربوهیدرات ها روش ساده دیگری برای بهبود کیفیت رژیم غذایی و کاهش وزن بیشتر است. به ویژه کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده ، نوعی کربوهیدرات است که در طی

فرآوری از مواد مغذی و فیبر ساقط می شود ، بسیار مفید است.کربوهیدرات های تصفیه شده نه تنها کالری بالا و کم مواد مغذی دارند ،بلکه به سرعت در جریان خون شما جذب می شوند و باعث افزایش قند خون و افزایش گرسنگی می شوند

افرادی که غلات تصفیه شده بیشتری می خورند به طور متوسط ​​چربی بیشتری نسبت به افرادی که غلات کامل بیشتری می خورند دارند

کربوهیدرات های تصفیه شده مانند( نان سفید ، غلات صبحانه و غذاهای کاملاً بسته بندی شده ) محصولات غلات کامل مانند(کینوا ، جو ، جو دوسر ، برنج قهوه ای و جو را) ثبت میزان مصرف با یک برنامه یا ژورنال غذایی راه خوبی برای شروع کار است

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

3.نوشیدنی های بهتر را انتخاب کنید

انتخاب نوشیدنی های سالم روش ساده دیگری برای افزایش موثر کاهش وزن است همانند چای سبز و انواع دمنوش ها.

نوشابه ، آب و نوشیدنی های انرژی زا غالباً مملو از شکر و کالری اضافی است که می تواند به افزایش وزن در طول زمان کمک کند.برعکس،آب می تواند به شما احساس سیری بدهد. ( نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز ) 

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

4.آرام آرام غذا بخورید

کاهش سرعت و تمرکز بر لذت بردن از غذا هنگام گوش دادن به بدن ، یک استراتژی موثر برای کاهش مصرف و افزایش احساس سیری است.

مطالعه دیگری نشان داد که خوردن به آرامی سطح برخی از هورمون ها را در بدن افزایش می دهد که مسئول سیری هستند

خوردن لقمه های کوچکتر،نوشیدن مقدار زیادی آب همراه وعده غذایی  به شما کمک می کند تا غذا را برای افزایش وزن کاهش دهید

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

7. به رژیم غذایی خود فیبر اضافه کنید

فیبر ماده مغذی ای است که بدون هضم در بدن شما حرکت می کند و به ایجاد ثبات قند خون ، تخلیه کند معده و احساس سیری بیشتر کمک می کند

بیدار شدن از صبحانه سالم و پر پروتئین راهی عالی برای شروع روز و ادامه دادن به اهداف کاهش وزن است, افزایش مصرف پروتئین می تواند با کاهش اشتها و کاهش مصرف کالری،به کاهش وزن کمک کند.

جو دوسر،ماست،تخم مرغ ،پنیر  و کره بادام زمینی چند ماده اصلی است که می توانید به عنوان بخشی از صبحانه سالم و با پروتئین بالا میل کنید.

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

8. هر شب به اندازه کافی بخوابید

تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبند بودن به آن ممکن است یکی دیگر از عوامل مهم در کاهش وزن موفقیت آمیز باشد

سعی کنید حداقل 7–8 ساعت در شب بخوابید ، یک برنامه منظم برای خواب تنظیم کنید و عوامل حواس او را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

9. آموزش مقاومت را امتحان کنید

تمرین مقاومتی نوعی فعالیت بدنی است که شامل کار در برابر نوعی از نیرو برای عضله سازی و افزایش قدرت است.

علاوه بر سایر مزایای سلامتی مرتبط با آموزش مقاومت، ممکن است متابولیسم را افزایش دهد تا کاهش وزن حتی آسان تر شود.

مطالعات خلاصه نشان می دهد که آموزش مقاومت می تواند توده بدون چربی را حفظ کنید و متابولیسم را افزایش دهید تا کاهش وزن افزایش یابد.

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

10.مصرف زیاد سبزیجات را فراموش نکنید

سبزیجات بسیار غنی از مواد مغذی هستند ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و فیبر کافی برای کالری کم را تأمین می کنند.

افزایش مصرف فیبر از طریق غذاهای غنی از فیبر ، مانند سبزیجات ، به کاهش کالری دریافتی و وزن بدن بستگی دارد

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

12. از سس ها و چاشنی ها صرف نظر کنید

سس ، خامه ترش،کره بادام زمینی وشربت افرا چند سس و ادویه معروف هستند که می توانند باعث جمع شدن سریع کالری ها شوند.

در عوض ، سعی کنید غذاهای خود را با گیاهان و ادویه جات ترشی جات چاشنی دهید تا میزان کالری دریافتی کم شود و کاهش وزن به حداکثر برسد.

نوشیدنی , دمنوش , چای , سبز

محصولات مرتبط

دمنوش گیاهی سنبلطیب مهرگیاه بسته 14 عددی

دمنوش میوه ای سیب و دارچین مهرگیاه بسته 18 عددی

دمنوش گیاهی نعنا مهرگیاه بسته 14 عددی

جعبه پذیرایی چوبی 30 عددی مهرگیاه

دمنوش گیاهی 30عددی مهرگیاه به همراه عسل بسته 12 عددی

چای سبز کیسه ای زعفرانی سحرخیز بسته 20عددی

 

اطلاعات تماس با فروشگاه کاف کف

شماره تماس :02191300014

شنبه الی پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ میزبان صدای گرمتان هستیم

نحوه ارسال سفارش از فروشگاه کاف کف:
  • ارسال سریع به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است.
  • سفارش های تهران چند ساعته و شهرستان حد اکثر دو روز کاری طول میکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *